טרנטינו- ממש לא עוצר את הנשימה


שמות של מסעודת הם נושא מורכב, יש מקרים בהם שם המסעדה הוא פשוט הכתובת בה הם ממוקמים, לפעמים זה מנת הדגל שמוגשת במקום, לפעמים זה על שם הבעלים או הטבח המיתולוגי ולפעמים זה מה שמומחה שיווק משומן היטב החליט שהוא השם המתאים שיבטא את "רוח המקום", בגלל זה הרבה פעמים השם הוא סתם רעש וצלצולים שלא מעידים מה תקבל בצלחת.

קניון ערים בכפר סבא עובר לו מיתוג, במקום מתחם אוכל מחריד של פסט פוד התמקמו להם 2 מסעדות-רשת חדשות שמציעות חווית אכילה יותר משודרגת אבל עדיין בשטח הקניון- מצד אחד טרנטינו שמציעה אוכל איטלקי ומצד שני דיאנא בעיר שמציעה אוכל פלסטינאי, יום שבת בצהרים באמעצ פורים, ילדים מחופשים רצים בכל פינה, הגשם מכה באכזריות רבה פתע פתאום, התלבטות קלה אבל דיאנא נראית יותר מדי כמו מסעדה מזרחית סטנדרטית ולא כמסעדה המסקרנת מנצרת לכן ההחלטה נפלה על טרנטינו, מה הקשר בין השם לאוכל? אולי איש השיווק חשב שטרנטינו נתפס כבמאי עוצר נשימה, מקורי, מרתק ובגלל זה המסעדה תיתפס גם ככזו, ליחצ"ן התשובה כנראה...

תפריט חביב, איטלקי עם נגיעת מקוקיות פה ושם, לצערנו המנות שרצינו נגמרו כבר (שלוש בצהרים יום שבת כנראה סוף  סבב הצהרים) לכן במקום ללכת על קנלוני אווז ופסטרה רוסטביף החלטנו ללכת על פיצה ופסטה שנשמעו לנו מקוריות.

לפתיחה לחם הבית "חם וטעים" לפי התפריט (18 ש"ח), פוקצה עגלגלה ושמנמנה חמה בדיוק במידה עם עיטור של מלח גס, בצד מטבל של שום קלוי שהיה ממכר במיוחד וצלוחית של שמן זית ובסלמי באיכות סבירה, הלחם חם, מתקתק, אוורירי וכל מה שיכולתי לבקש מכיכר לחם לפתיחת התיאבון, רק המחיר מעט מוגזם.

המתנה די קצרה והמנות העיקריות מגיעות - פיצה סביח (55 ש"ח) נשמעה מעניינת ונראית יוצאת דופן, על בסיס פיצה דק וטוב עם רוטב עוגבניות ערמו סלט ירקות טרי, חצילים מטוגנים ומתקתקים, ביצה קשה ומעל טחינה. הפיצה חמימה, הסלט קריר, פיצה יוצאת דופן ומקורית אבל הביצוע כשל, כל מרכיב לבדו היה מוצלח אבל אין סיבה לשלב בין פיצה לסביח. ועל המלצר גם להסברי את משחק החם-קר כי אנחנו ציפינו לקבל פיצה חמה שעליה חציל וביצה ואולי בסוף מעט טחינה ולא את השילוב המוזר של מצע פיצה ועליו סלט קר.

מנה שנייה- פסטה פנצ'טה (63 ש"ח), פפרדלה טובה ברוטב של ארטישוק , חמאה, שמן זית , כתף בקר וחזה אוז מעושן. מנה אל גדולה וחמצמצה, הארטישוק נחתך לחתיכות קטנטנות והוקפץ ביחד עם חתיכות בשר והתקבלה פסטה נעימה אבל אל מרגשת, כתף הבקר הייתה בשרנית אבל לא התחברה לרוטב ולפסטה ובכלל מדוע לקרוא למנה על שם מרכיב שלא כלול בה? פנצ'טה הוא נקניק חזיר עשיר בשומן וטעם שמשמש פעמים רבות כתיבול ופה הבשר לא שיחק תפקיד.

לסיכום מה היה לנו? ניסיון למסעדה איטלקית שפונה לכולם אבל גם קצת מקורית, מנות שניסו אבל פשוט לא היו שם, תמחור סביר מינוס, שירות לא רע ומהיר, אופציה נחמדה לצהרים אבל לא מעבר לזה. במחשבה שניה במחיר  הזה אפשר היה ללכת לפסטה מיאה בהוד השרון ולקבל מנות הרבה יותר מסקרנות ומוצלחות, כנראה שאני ייתן למקום הזדמנות נוספת אבל הוא כבר נכנס לרשימת העל-תנאי, ציון הדוקטור- 7, יש פוטנציאל אבל עכשיו הגיע זמן המעשים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה