נר שני- מתוקה במרכז G כפר סבא- עטיפה של מתנה ואכזבה


נר שני של חנוכה, מסע קניות  מטורף מתחולל פעם נוספת, לא משהו מרגש רק קניות בסופר, יומיים ישבנו ורשמנו את כל מה שחסר ברשימה גדולה גדולה שהכילה את כל הדברים הקטנים שתמיד נגמרים אבל נשכחים, כמובן שברגע שנכנסו לרכב גילינו כי איבדנו את הרשימה והחלטנו להמר ולעשות קנייה מהזיכרון הלא הכי מוצלח שלנו.

בכניסה לסופר מורגש הריח של סופגניות הסופר הידועות לשמצה, הפעם הן קצת יותר קטנות אבל עדיין נראות כרגיל מלאות שמן, מאובקות באבקת סוכר שיכולה לכסות יער שלם וריבה בעלת צבע זוהר שלא ראתה שדה תותים מעולם, לא מעורר תאבון , אבל התיאבון לספגניות כמובן שהתעורר בשנית אז אין ברירה- יצאנו לצייד.


למזלנו מרכז G בכפר סבא מאכלס סניף קטן של מתוקה במקום טוב, בין גלידת דידה ובין זוזברה, החלטנו לראות מה הכינו לנו השנה והופגזנו במבחר סופגניות צבעוניות, מסקרנות ולא שגרתיות שביקשנו מקלט בטוח בביתנו הקט, ארזנו לנו 5 סופגניות במארז יפה במחיר של 29 ₪ וברחנו הביתה.


בבית פתחנו במהירות את האריזה והסתערנו על התכולה, ראשונה שעלתה על המוקד הייתה פבלובת לימון, מילוי קרמי עשיר שהזכיר עוגת גבינה-לימון איכותית, בצק דחוס ומועט טעם, החלטנו שהמילוי מעולה אבל הסופגנייה לקחה אותו למטה.

סופגנייה שנייה- גבינה אוכמניות, עוד פעם מילוי מוצלח שהזכיר עוגה טובה אבל בצק חלש. אחריו הגיעו סופגנייה במילוי טירמיסו על מקרון קטן ויפה, המקרון היה לא מוצלח ויבש אך המילוי עשיר וקטיפתי.

סופגנייה רביעית- מסקרפונה ותותים, מתקשר יפה למילוי הריבה המסורתי, מסקרפונה רכה ומתוקה, תות טרי ואיכותי, תענוג.


ולקינוח- מילוי חלבה- המון שערות חלבה למעלה ובפנים מילוי  חלבה  גס וסמיך שנדבק לחך ומשאיר טעם לוואי לא נעים, כמעט כמו לאכול סופגנייה במילוי טחינה גולמית....

מסקנות- רעיונות יפים, המילויים ברובם מוצלחים, אבל לצערי הסופגנייה שהיא הבסיס לכל העניין לא צלחה, היא הייתה עייפה, לא מפתה, לא מעט פעמים אכלנו את המילוי ואת הבצק העלים הכלב הנאמן.
אולי זאת הבעיה של מתוקה בכלל- עיצוב יפה אבל בפנים- אכזבה כי הציפיות היו גבוהות מדי.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה