קינוחי נדב עצירה מתוקה בדרך


לכל אחד יש את נקודת החובה לעצירה בדרך ל.... זה חייב להיות מקום ממש על הדרך שלא דורש סטייה רצינית, זה חייב להיות מקום נעים להירגע בו אחרי שעה ארוכה שלח נסיעה, וכדאי מאוד שזה יהיה מקום מושחת מהיסוד.
לנו יש מקום כזה בדרך לצפון, באזור התעשייה המאובק של רמת ישי מתחבא כבר שנים רבות קינוחי נדב, אנחנו זוכרים את זה ממקום קטן עם עשרה שולחנות צפופים ובשנה האחרונה המקום התרחב פי כמה וכמה.
בדרך לצפון עצרנו שם לתידלוק קל, על הדלפק היו מבחר מסחרר של מאפים, לחמים, עוגות ומוסים  מפתים, אנחנו הלכנו על הסקציה האהובה שלנו- הבריושים.
בתוך בצק חמאתי ומושחת בצורה של פטריה מתחבא מילוי מושחת לא פחות במגוון מסחרר שמשתנה לפי העונה, אנחנו בחרנו בבריוש נוטלה-פטל לה ובריוש במילוי ריקוטה ונקטרינות בשבילי, אספרסו ארוך והפוך גדול ויש לנו דייל קפה מאפה מושלם.


בריוש נוטלה-פטל חתיך

תוך דקות המאפים מגיעים על צלחות קרמיקה מרהיבות, עם בריוש שזוף מאובק באבקת סוכר קלילה מעל, הבריוש נוטלה-פטל הבריק עם טבעת סגלגלה סביבו ומייד ניגשנו למלאכת בציעת חלקים מהבריוש וגילוי המילויים- אגם של שוקולד נוזלי שטובל בפירות פטל שלמים שהגיר את עסיסו וחתיכות נקטריונת טריות שצבעו את הריקוטה הרכה בצבע צהבהב.


בריוש ריקוטה-נקטרינה עסיסי

שני הבריושים היו משולמים, מה שרק יכולת לצפות מבצק חמאתי, הבריוש נקטרינות קליל ופירותי והנוטלה מושחת, כל טיפת שוקולד שנפלה על הצלחת נוגבה בתוך שניה.
ביחד עם קפה שהוגש בספלי קרמיקה יחודיים זאת ארוחת בוקר עשירה עם כל אבות המזון, בדיוק מה שהיינו צריכים בדרך לסוף שבוע בצפון.
העלות- 48 שח לזוג, מהדילים הטובים ביותר שנתקלנו בהם, וציון מושלם למאפה מושחת!






קינוחי נדב באתר מפה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה