אסיה מוניקה- אכזבה אסייתית


החיפוש אחר מסעדה ליום שבת הוא תמיד קשה ומתיש, מה בא לנו לאכול הפעם- בשר או פסטה? מסעדה מזרחית או ביסטרו מעודן? והשאלה הקשה ביותר היא באיזה מחיר, מה התמורה למחר וכמה מהר נקבל את האוכל כי אנחנו מורעבים ורוצים להשביע את הקיבה כמה שיותר מהר.

תמיד אתה מגיע למקומות הקבועים שמפסקים לך את התמורה הראויה, שמעניקים לך שירות נעים וגורמות לך לשוב פעם אחר פעם לאכול שעושה נעים בפה, שבאמצע הלילה מעלה לך זיכרונות של זלילה ורצון לחזור עוד פעם ועוד פעם- אבל הפעם זה לא קרה.

הלכנו הפעם לדגום מקום שלא אכלנו בו אף פעם- אסיה מוניקה, מסעדה אסייתית שמשולבת עם גריל בקניון בהוד השרון בצמוד לחצי חינם, המנות בתפריט נשמעו מעניינות ומאחר שמזמן לא אכלתי אוכל אסייתי איכותי החלטנו לנוסף, הגענו ביום שבת בצהרים ונאמר לנו שבפנים יש מקום רק על הבר אז החלטנו לשבת בחוץ, מול גן שעשועים עם מתקנים מרתקים והמוני ילדים צווחניים, הספסלים בחוץ הזכירו לי שולחנות קק"ל בצבע לבן מעט מתקלף, לצערי הכיסאות והספסלים היו טיפה מתפרקים- נקודת פתיחה לא טובה בכלל.

תוך מספר דקות הגיעה מלצרית שהתחילה לדקלם את הספיישלים להיום, אחרי ששמענו את ההצעות  הזמנו במהירות מהתפריט הרגיל את המנות שלנו-פאד קפאו לי, מנה שאני אוהב ממקומות אחרים נודלס חצילים ועוף לה, ביחד עם בקבוק סיידר (מיץ האננס שנראה מבטיח בתפריט היה חסר), ברגע ששמעה המלצרית שאנחנו לא מזמינים מנות יקרות יותר או ראשונות היחס השתנה במהירות לאדישות וקרירות.

המנות הגיעו די מהר, בצלחות לבנות גדולות ויפות- הפאד קפאו הגיע עם ביצה עין עשויה כהליכתה, מתחתיה ערמת בשר  טחון ריחני וניחוח טוב של רוטב צדפות, מעט בצל ופלפל עיטרו את המנה וערמת אורז לא קטנה, מהר מאוד שברתי את הביצה לבשר וערבבתי טוב טוב והתחלתי לאכול, המנה הייתה עשויה כנדרש, האורז היה מעט דביק אבל מנה לא מרגשת, שגרתית, כזאת שהייתי מצפה למצוא במזללה אסייתית איכותית ולא במסעדה שמתיימרת להיות איכותית יותר.

המנה שלה- הנודלס היו טעימים ועשויים כנדרש, מעט דביקים ונגיסים, העוף היה בכמות סבירה, מעט טבעות פלפל העניקו צבע, והחציל בטמפורה היה מעט סמרטוטי.. התיאור שלה היה ממצה- היינו יכולים לעשות מנה כזו גם בבית, היה  אכיל, המנות נעלמו מהר מהר אבל הייתה תחושת החמצה כלשהי...

שילמנו על שני מנות ובקבוק שתייה אחד 120 ₪, לא קיבלנו שירות מוצלח, לא היה נעים לשבת ברחבה בחוץ, האוכל היה שיגרתי ובנאלי והתמורה למחיר נמוכה מאוד, ברגע שיפתח זוזוברה בקניון G בכפר סבא לא הרק משם אני לא רואה שום סיבה בעולם מדוע שמישהו יעדיף את אסיה מוניקה על ישיבה בזוזוברה, אני בכל מקרה לא יחזור לשם.

תגובה 1: