נומילי- השכונתי שלי

לכל אחד מגיע בית קפה שכונתי, הוא חייב להיות ממוקם בקרן הרחוב, להיות במרחק של לא מעל לחמש דקות דישדוש בבוקר (כי את הקפה הראשון אתה שותה שם), חייבים להכיר אותך שם ולדעת מראש מה אתה אוהב, כדאי מאוד שיהיה איזה דיל של קפה ומאפה והכי חשוב- חובה שהמקום יגיש קפה איכותי ומאפה ריחני.

עוגת גבינה ותפוחים

נומילי נפתח בקרן רחוב לא הכי אטרקטיבית בכפר סבא ממש על פינת קניון ערים, המיקום קצת נחבא אל הכלים, הנוף הוא ליירקן השכונתי, אבל בשבילי זאת הפינה הכי קרובה לבית פחות או יותר, הוא נפתח די בהפתתעה, לא חשבתי שבמקום הזה מישהו יחשוב לפתוח בית קפה ופתאום היה שם שלט שהבטיח מקרון וקוראסון אז מי שאני שיתווכח? ומהר מאוד זה הפך למקום שבו יושבים יום שישי בבוקר באופן קבוע.


הביקורת הפעם לא מבוססת רק על ביקור בודד אלא על ביקורים רבים, דגמתי כמעט כל מה שהויטרינה שלהם איכלסה- מאפים ומוסים, מקרונים ועוגות וכמעט תמיד נהנתי מכל פרור, פעם זה היה עוגת גבינה עם תפוחים בקלבדוס שהייתי מפתיעה ושונה, פעם אחרת זה היה בוסטוק (בצק  בריוש שעליו קרם שקדים עשיר) שתיפקד כארוחת צהרים מלאה, מדי פעם היו גם אקלרים, מוסים ועוד משעשעי חך שונים שמתחלפים תדירות.

אחד מהמבחנים התמידיים שלי לקונדיטוריה צרפתית זה מבחן הפריז ברסט- פחזניה בצורת טבעת ממולאת בקרם שקדים, קינוח שלפי האגהד נקרא על שם הטור דה פראנס, ופה הוא לא איכזב, בצק איכותי, קרם מושחת ועסיסי ובעיקר הרבה יופי.
טבעת של עונג

פעם אחרת זה היה שארלוט שהחביאה בתוכה מוס פסיפלורה עדין ופטל טרי ומעל השגיח בשקט מקרון פטל ענקי, קינוח קצת יותר עדין  מרענן להפליא ביום קייצי.
כתם של צבע

ולסיום המנה הקבועה, זאת שתמיד נזמין ותמיד הכל מחוויר לעומתה, מנה מקורית וחצופה- קוראסון איכותי ומלא חמאה שמחביא בפנים שכבה עבה של  מחית פיסטוק מעט מלוחה ושוקולד נימוח, שילוב הטעמים של המלוח והמתוק עושה בי שפטים כל פעם מחדש ואנחנו נלחמים על כל פירור שמעז ליפול על הצלחת הלבנה, פשוט נפלא...וכמובן זה מוביל לאכזבה גדולה מתי שאני מגיע מעט יותר מאוחר ומגלה שכל הקוראסונים המופלאים הלו אזלו ואני מסתפק "רק"  במאפה ריקוטה.
יאממממממי

לסיכום הביקורת שלי- זה המקום השכונתי שלי ולטעמי לכל אדם חובה שיהיה מקום מפלט שכזה ליום שישי בבוקר לכל המעט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה