סוויד מוזס- כי לכל הופעה יש לייט נייט

חזרתי לשנות התשעים וזה היה מדהים, לא היו הרבה אנשים, אלפים בודדים, לא היה צפוף וזה היה מעולה, ראינו מעולה את כל הבמה ומסכים גדולים שידרו כל תזוזה (בניגוד לבוב דילן שם המסכים הקטנים היו סיוט), הם עלו באיחור אופנתי והתחילו לתת בכל הכח את  כל הלהיטים בקצב של מכונת יריה, סוויד היו משוחזים, לא ויתרו, ברט אנדרסון פרפורמר בחסד עליון. למרות שאפילו הוא חסך איתנו את ה"ערב טוב תל אביב".

שיר אחר שיר, כפתור אחר כפתור נפתח בחולצה וזיעה ניגרת , לבוש בסקיני גינס ונמרח על הרמקולים וקופץ לקהל, מסובב את המיקרופון מעל הקהל ומארגן שירה בציבור המונית, אנחנו רוקדים כל שניה, הופעה קצרה אומנם, אחרי שעה וחצי האור נדלק ואנחנו שטופי זיעה ורעבים עד מאוד וברור לנו שצריכים לנגוס במעט בשר ומייד.

מוזס, הסניף הקרוב ביותר לבית, קניון ערים כפר סבא, 2 דקות הליכה ואנחנו ישר ישובים ואני יורה את ההזמנה בלי צורך להסתכל בתפריט- פעמיים לייט נייט, ארטבורגר, בשבילי מדיום בשבילה מדיום-וול, עם ציפס כמובן ועם כל מה שיש בנמצא ויש גם כרטיס מועדון אז מגיעה לנו איזו מנת הפתעה.

מבקשים גם צבעים להעביר את הזמן, מציירים על התפריט בצבעים של עוד עשור אחד לעבר, והמנה מגיעה תוך דקות ספורות בלבד, הלחמניה שזופה ויפה, רכה ועם זאת קשיחה וסופגת את הרטבים בשמחה, ערכת הרטבים מציירת לה פסים של מיונז לבן, רוטב צ'ילי צהבהב, קטשופ פלפלים אדום ואז בלחיצה עצומה הכל מעורבב והפה נפתח, הטעם המוכר ממלא את הפה, המבורגר שדורש מעט לעיסה, טעמים של בשר שעשוי בדיוק בנקודה, צבע ארגמני נהדר, הבצל חורק בשניים, החסה לא מפריעה, הציפס ארוך ארוך וחם, יצא ישר מהשמן הלוהט ונטבל בשלוליות הרוטב שנשפכות מהלחמניה לצלחת הלבנה.

המנה החודשית של חברי המועדון מגיעה רק עכשיו, חבל שלא בזמן ההמתנה למנה- הפעם זה אצבעות מוצרלה מטוגנות, שלוש אצבעות מעט חיוורות ולא מעוררות תאבון במיוחד עם צלוחית של רוטב עגבניות קר ומלא טעמי שמש ואדמה, המוצרלה לא רעה אבל המנה לא ממריאה, במיוחד מתי שההמבורגר מחכה לעוד נגיסה.

דקות בודדות עוברות, ההמבורגר נעלם, גם רעש בני הנוער שמילא את המסעדה כבר לא מפריע, הקיבה מלאה, הרעב סופק ואני משלם בזריזות והולך למיטה החמה שמחכה, הופעה ואחר כך לייט נייט, בתוך פחות מחצי שעה נכנסו ויצאנו- זאת ההגדרה של זלילת לילה מעולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה