פסטה מיאה הוד השרון- איטליה קרובה מתמיד


ישנם מקומות בארץ שמנסות להיות חו"ל, יש מסעדות שמנסות לקחת אותך לעולם אחר, יש כאלה שרק מתימרות, יש כאלה שבאמת מצליחות, ויש כאלה שהן קצת צנועות וזה מה שיוצא בהם את ההבדל.

את פסטה מיאה בהוד השרון פתחו לפני כמה שנים, היא הייתה קצת בודדה בקצה הרחוב, רחוק מכל מקום בילוי אחר, מנותקת מהרחוב, היא הציעה חלל גדול עם קורות עץ שהזכירו בקתה בהרים אי שם האלפים, עם אח קטנה שבערה בחורף ואווירה נעימה של מסעדה איטלקית עם מבחר פסטות יפה ומספר מנות קטנות מסביב, משום מה הפסקתי להגיע אליה בשנה האחרונה ואני לא יודע למה, אז החלטנו שלארוחת שבת מאוחרת היא מתאימה.

התיישבנו במרפסת הקטנה מקדימה, חיש מהר קיבלנו תפריטים ומגש עם סוגי הפסטה שמוגשים היום, ההחלטה הייתה קשה, כל כך הרבה מנות מגרות, תאור קצר וממצה של כל אחת וריר שמתחיל לעלות במחשבה על ערימת הפחמימות שתגיע עוד מעט, החלטנו ללכת על פסטה ופיצה, רצינו פסטת פטריות אבל הייתה חסרה, אז לקחנו כפיצוי גם ארנציני לראשונה.

ההמתנה הייתה קצת ארוכה, יכול להיות שהיה מעט עומס במטבח בגלל עומס המשפחות והילדים הקטנים שרצו מסביב, לפחות בקבוק מים וקולה זירו הגיעו מהר, אחרי המתנה שהתקרבה להיות מורטת עצבים הגיעה צלחת עמוקה שהכילה זוג כדורי ארנציני שחומים (24 ₪), הם נראו כמו כדורי פלאפל על סטרואידים, על מצע של רוטב עגבניות בעל צבע עמוק ויפה, המזלג במהרה פצע את הקרום הפריך וגילה את בשר הארנציני- כדורי ריזוטו מועשרים במוצרלה ועשבי תיבול שביחד עם רוטב העגבניות והפלפלים היה מעדן שפתח את התיאבון לעוד.

מהר הגיעו גם המנות האחרות- פיצה חצילים ופטה גדולה ויפה, בצק דקיק אבל שמחזיק יפה, קוביות של פטה איכותית, זיתי קלמטה מלוחים ובשר חציל בעל טעם מעושן שהתחבא מתחת לגבינה האיכותית, פיצה איכותית ומוצלחת, טיפה מלוחה מדי בשל השילוב של פטה וזיתי קלמטה, אבל מעט יקרה לטעמי- 61 ₪ לפיצה איכותית, באייסברג וולקנו  השכנה הקרובה ישנם פיצות מקוריות יותר במחיר זול יותר.

המשכנו לפסטה- בחרתי בפסטת כבד עוף סיצילאני, קיבלתי צלחת גדולה בפסטה איכותית ונגיסה עם כמות יפה של כבדי עוף אדמדמים עם רצועות של פורטבלו והכול ברוטב מתקתק שעטף אץ הכול בהרמוניה, מנה פשוטה ומוצלחת שהעניקה תמורה מלאה למחירה (64 ₪) . המזלג דילג בין הכבד לפורטבלו שהתמזגו יחדיו, והפסטה הטרייה שספגה את הרוטב יפה.

לקינוח כבר לא היה לנו מקום, לקחנו קפה הפוך ואספרסו ארוך, הסתכלנו על המרפסת הקטנה ויכולנו לדמיין שאנחנו אי שם בטוסקנה (אם רק אפשר היה לסלק את כל המכוניות מהחנייה שמולנו)

לסיכום- תענוג לא זול , החשבון יצא כ-180 ₪, אבל האוכל איטלקי, איכותי ומוקפד, התמורה למחיר היא בינונית בלבד, הוזלה של 20% במחירים הייתה מתקבלת בשמחה, הציון כרגע- 8 בסולם הדוקטור.
ארוחה טובה, אבל רק מתי שרוצים להשקיע קצת יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה