גיבורי השולחן העגול- אלבמה

ארוחת גיבורים, כינוס מיוחד של פעם בכמה חודשים, זה חייב להיות מקום עם תפריט לגיבורים אמיתיים, הרבה מנות והרבה בשר שמזמינים הרבה אלכוהול והרבה מצב רוח טוב, קשה למצוא מקום לארוחת גיבורים, כי המקום חייב להתאים לכולם ולענות על השילוש הקדוש- מחיר, איכות וכיף.

אזור התעשייה הישן של נתניה, מקום לא הכי סימפטי בעולם בערב מעונן, בניין מרופט למראה, פיצוציה צמודה, אנחנו שוב הפעם באלבמה, מקום שמכריז על עצמו כמעשנה, שולחנות עץ פשוטים, בקבוקי אלכוהול ריקים תלויים מהקירות וארון מתכת ענק מלא נתחי בשר שמתעשנים להם בסבלנות ומחכים לגאולה, המחיר קבוע לאדם, אנחנו נותנים יד חופשית ומתחילים במסע.

לשולחן מגיעים סלט ירוק עם בצל וצנונית חתוכים גדול שמלהיטים את הפה בחריפות נעימה, כרוב כבוש פשוט לצנן אותה ותבשיל שעועית ובשר שמזכיר חמין מכסיקני שמחמם את הלב ומכין אותנו לארוחה, בנוסף מגיע תבשיל בשרים מעושנים מיוחד וקטן, בקבוק ראשון של לה שוף נפתח וכוסית מורמת לכבוד הנתח הראשון שמתקרב ובא...

אסדו, אבל איזה נתח, 2 נתחים גדולים מוגשים (היינו שבעה גיבורים) הרבה עצם, הרבה בשר, שומן שרוף, בשר מעושן שנעשה במשך שעות רבות, הבשר מתנתק בקלות מהעצם, היד מתלכלכת, נלחמים על כל עצם כמו עדר אריות, השומן מבהיק מהידיים אחרי כמה דקות של מאבק, נתח מכובד לגיבור אמיתי שחזר עכשיו מעבודה בשדה או מרעה בקר.

מנה שנייה מגיעה אחרי מנוחה קלה, נתחים יפים של סינטה עשוייה מדיום-רייר, הבשר רך ונעים אבל משהו חסר, מעט מלח, טעם לוואי קל בפה, התח לא מוצלח, בסיום הערב איש הבשרים מתוודה שהפעם הנתח הזה לא צלח, אבל עוד בקבוק של מק שוף שוטף את הנתח בקלילות.

נתח שלישי מגיע- נתח קצבים בצבע סגול עמוק, נתח שדורש עבודת לסתות אבל נותן בתמורה טעמי בשר עמוקים, מעט מלח, לעיסה טובה ואז ביס מצנונית או בצל ואתה בגן עדן מאושר.

הנתח הרביעי, אנחנו עמוק בתוך היין כבר, 2 בקבוקי דואט של יקב רמות נפתלי מעלים חיוך, ונתח של שייטל עסיסי וטוב נעלם לו מהשולחן במהירות, עוד בשר שדורש לעיסה, זה לא מקום לאוהבי בשר מתמסר אלא מקום לאוהבי בשר שדורש ממך לתת על מנת לקבל.

מנה חמישית- נתחי פילה עם כבד אווז, שילוב בנאלי ומוכר שאני לא מחבב בדרך כלל אבל העישון נותן אופי מיוחד, בשר רך, קינוח לארוחה כמעט, הבשר עשוי בדיוק במידה והמאבק על נתחי כבד האווז היה רע ומר.

מנה שישית- נתח קצבים הפעם מעגל, הרוב כבר כמעט לא יכולים לאכול עוד פירור אבל בשר כזה מעולה נעלם מהשולחן, טיפות יין אחרונות נמזגות וכפתור נפתח במכנס, הכרס מלאה מבשר ואלכוהול ובעיקר מחברה מעולה, זה המקום להזכיר שבמקום אין שתייה או אלכוהול- תביא מהבית מה שתרצה וככה תקבל תמורה מעולה לטיפה המרה.

כוסות תה וקפה שחור פשוט מוגשים ביחד עם מבחר קינוחים- מוס שוקולד ומוס קפה, עוגת בגינה פירורים קטנה ומאלבי קטן עם דובדבן, קינוחים פשוטים אבל מהנים שמנקים את החיך ומסיימים 3 שעות של חגיגת בשרים, כל אדם שילם 160 ש"ח על מגוון הבשרים, מקום מצויין לאירועים של גיבורים אמיתיים, רק חשוב להתמקד מההתחלה במה שאתם באמת אוהבים- הרבה בשר. בסולם הודקטור- 9.5

3 תגובות:

  1. ביקורת מדוייקת ד"ר כן ירבו...

    טל

    השבמחק
  2. הייתי באלבמה פעם אחת בלבד, היה מדהים, מאז אני מחפש תמונות שלהם בגוגל, מנסה לשכנע אנשים שזה שווה לנסוע לנתניה בשביל בשר.

    מלאכת השכנוע קשה כי צריך להיות שם כדי להבין, אבל פוסטים כמו שלך באמת עוזרים.

    השבמחק