המבורגר חובק עולם- עסקית צהריים במוזס כפר סבא


כבר שבועות שאנחנו בעבודה מעלים את האפשרות לצאת קצת החוצה מהבניין, לנשום קצת אוויר וללכת לאכול בחוץ, אבל כל  פעם שילוב של עצלנות, ישיבות ואילוצים משאיר אותנו בתור לחדר אוכל ולאותו שניצל- חזה עוף- אורז.
אבל הפעם הפור נפל, פסח מתקרב, ורצון להמבורגר עסיסי תמיד יש, חצות היום והמסע למוזס קצר וללא פקקים, קניון ערים נטוש כהרגלו בשעות הללו, המסעדה עדיין יחסית ריקה אבל עומדת להתמלא במהרה, תפריטי העסקיות רועננו לא מזמן נאמר לנו והמגוון באמת  מעט יותר רחב.

ההזמנה בדרך כלל פשוטה אבל הפעם החלטנו על מספר שינויים- אני החלטתי לטייל בעולם ובחרתי באחד מההמבורגרים חובקי העולם שהוצעו באותו היום- פרנץ בורגר, 200 גרם המבורגר בקר עם גבינת עיזים וגבינה כחולה, השאר לקחו ארט-בורגר 250 ש"ח, למנה ראשונה הזמנו מרק עגבניות וסלט בריאות אחד.

המנות הראשונות הגיעו מהר- 2 קערות עמוקות של מרק עגבניות עם גבינת גאודה מגוררת היה חם, עשיר ועם תוספת של פלפל מוצלח ומחמם כהלכה אבל הוגש בכמות עצומה שיכלה לשמש כמנה עיקרית ולכן נאכל פחות ממחית מהמרק, הסלט בריאות הגיע בכמות מעט יותר קטנה מהמנות בעבר אבל גדול המנה נראה מספק לפתיחת התיאבון.

מספר דקות המתנה וההמבורגרים נוחתים, עשויים בדיוק במידה (לפחות המדיום שלי היה עסיסי כנדרש) הפרנץ בורגר היה שחום מבחוץ, אדמדם מבפנים, עם מריחה יפה של גבינת שמנת מעל ועם נבטי חמנייה פריכים למעלה, הרטבים כרגיל הגיעו - קצת קטשופ פלפלים פיקנטי, מיונז לרכות וצ'לי צהוב לקייק קטן של חריפות, הלחמנייה שזופה ומחזיקה יפה את ההמבורגר, לחיצה לערבוב המיצים וביס ראשון מגלה המבורגר גס ומלא טעמים עם אגמים של גבינה שמתפרצת לכל עבר ונבטים קראנצים וחרפרפים שמעניקים ביס  מושלם, הצ'יפס בצד עשה את עבודתו נאמנה ושימש ריפוד פחממתי לבשר וללחמנייה ונעלם במהירות ביחד עם ההמבורגר.

עשר דקות אחרי הגשת הצלחות המקום נראה כמו שדה קרב, מפיות מפוזרות, רטבים מרוחים ואף פירור לא נשאר, המלצרית היעילה מציעה את הקינוח המגיע לנו במסגרת מועדון החברים- עוגת תפוזים, אבל שמחה להציע להחליפה בקינוח שוקולד של ריבועי מרקיז שוקולד עשיר טובל ברוטב וניל, 4 גושים של שוקולד מרוכז ומשובח שהיו סיום מאוזן לארוחה מוצלחת.

החשבון- 2 עסקיות ארט בורגר 250 גרם- 65 שח כל אחת, עסקית המבורגר חובק עולם -58 שח, ביחד עם 10% הנחה של מועדון קיבלנו ארוחה מעולה ומספקת שבתוך שעה השביעה והשאירה אותנו לעכל מול המחשב במשך שעה ארוכה

http://www.google.com/help/hc/images/feedburner/wp-email-code.gif

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה