בוקר באייסברג וולקנו- אגם של קרמל

בוקר יום שבת אחרי נחיתה די רכה בחזרה בארץ מבוסטון, הגוף כבר התרגל למנות גדושות של סוכרים, צבעי מאכל, שומנים וכול שילוב בלתי בריא שאפשרי שנספג בעורקים השכם בבוקר, כבר הרבה זמן לא אכלתי ארוחת בוקר מעניינת או שגרמה לי לרצות לחזור עוד פעם, הארוחה של ממרחים, ביצים ושתייה כמעט ואף פעם לא מצליחה לרגש אותי, וחיפשתי משהו שיעלה ריר רק במחשבה עליו, הצצה באחד המקומונים והופ עלה חיוך.

אייסברג וולקנו, מהמקומות החביבים עלי בהוד השרון, שבת בתשע רק אנחנו וזוג מלצרים משועממים, צ'ארלי מתרוצץ לו בשמחה ונהנה מקערת מים שמוגשת לו בזריזות, תפריט ארוחת בוקר מעט שונה אבל לא מספיק מענין, קומבינציות רגילות של ביצים ושקשוקה עם ממרחים ושתייה, כמה פריטטות ומנותק קלות יותר, דווקא בצד המתוק ציפינו להרבה יותר אבל קיבלנו רק פרנץ' טוסט ואני כבר דמיינתי איזה ופל פלגי עמוס כול טוב, מנה שנמצאת בתפריט הקינוחים הרגיל אבל אפשר היה להתאימה בקלות לבוקר, או כמה פנקייקים....

לא התייאשנו והזמנו ארוחת בוקר אחת שמהבוססת על פריטטת גבינות (54 ש"ח) ופראנץ טוסט (36 ש"ח)  ואחרי המתנה קטנה הגיע הקפה שהזמנו מראש בחיזוק אספרסו קצר ואכזרי בשבילי, הגוף עדיין התאושש מקפה אמריקאני מחורבן במיוחד... וכוס יפה של מיץ תפוזים שהגיעה כחלק מדיל הבוקר.

המתנה לא קצרה והגיע סלסלת מאפים נעימה שכללה לחם כהה עשיר בזרעים בעל קרום קשיח ופנים רך, לחמניות רכות וקטנות דמויות חלה שנמסו בפה זוג מאפינס בטעם הדרי עדין שהיו טריים, עדינים וסיפקו יפה את הצד המתוק, איתם הגיע צלוחת לבנה עם 6 פנכות שכללו חמאה טובה, שילוב של טחינה עם פסטו שהיה עשיר בטעמים ובמרקם מעט גס וטוב, ריבת תותים ביתית, ממרח של יוגורט עם עגבנות ועשבי תיבול (נראה לי) שהיה חמצמץ , גבינת שמנת טובה וסלט טונה טרי ועשיר, כול הממרחים היו עשויים בצורה טובה, עשירים בטעם והם נעלמו מהר אך הייתי שמח לקבל גם גבינה  עשירה נוספת (כחולה מסריחה או פטה היו במקום) או קצת אנטיפסטי מכיוון שבאייסברג וולקנו יודעים לעבוד יפה עם חומרי גלם ולהוציא מנות מענינות ומגוונות.

במקביל הגיעו המנות העיקריות- פריטטת גבינות שהכילה גם פלפלים קלויים, שום, בצל ועשבי תיבול, הפריטטה הייתה תפוחה ויפה  עשירה בגבינות עדינות שנתחו בחוטים ארוכים של עושר אבל גם עדינה מדי, היה חסר לי תיבול ומעט מלח, הפלפלים הקלויים העניקו עוד מעט עומק והמנה הכללותה הייתה גדולה ויפה, איתה הגיע גם סלט ירקות קטן וטרי עשיר בלימון שנתן קצת ויטמינים לבוקר.

המנה השנייה- פראנץ טוסט, 2 חתיכות עבות ויפות של לחם רך שטוגנו והיו פריכות ושחומות, סלט פירות חם שהוקפץ ברוטב קרמל חם שכלל ענבים, נקטרינות ועוד פירות ששמרו על נגיסות יפה ורכות באותה הנגיסה, רוטב הקרמל היה עשיר ועטף באהבה את הפראנץ טוסט בשלולית יפה ושחומה, עריהמ יפה של קרם פרש רעננה את הכול ובנתה מנה יפה, לא כבדה, מתקוה במידה עם רמז של חמיצות מהפירות.

לא מעט אוכל, כמות מכובדת שהשביעה אותנו אבל לא הכבידה, אבל בעיית ה- VFM של ארוחת בוקר כרגיל נשארה, במחיר של מעט מעל ל-100 ש"ח אכלנו טוב אבל לא בלתי נשכח, היה חסר משהו שיגרום לי באמת להגיד שחובה לחזור שם לארוחת בוקר, או אויל באופן כללי אני לא איש של ארוחות בוקר, ציון הדוקטור- 7.5


http://www.google.com/help/hc/images/feedburner/wp-email-code.gif

3 תגובות:

  1. היי סקסי מה שלומך? חסרת לי השבוע..(

    השבמחק
  2. נמרוד היקר ,
    אין לך מושג מי אני ומה אני אבל דע לך שאני עוקבת אחרי הבלוג שלך כבר זמן רב
    ומחכה בשקיקה לעוד כתבות.
    אשמח ליצור איתך קשר בפרטי.

    יעל.

    נ.ב גם אני חובבת מסעדות למרות שלא רואים עלי....

    השבמחק
    תשובות
    1. >תודה,אני תמיד שמח לשמוע מהקוראים הנסתרים של הבלוג

      מחק