אייסברג וולקנו הוד השרון- ציור על בצק דקיק

שעת דימדומים באמצע השבוע, רעב קליל שדורש פינוק לחיך אבל לא ארוחה כבדה, המזג אוויר טיפה חמים, אחרי יום ארוך של עבודה, ידענו ישר מה אנחנו רוצים לאכול ומהר- דיסקית בצק דקיקה ופריכה ועליה מגוון מסחרר של תוספות צבעוניות ומקוריות, או במילה אחת- פיצה, ובשני מילים- אייסברג וולקנו, השילוב הקטלני של אייסברג  ומנטה ריי שהתאחדו להקים פיצריה וגלידריה מאוחדות שמכריזות על עצמם שהם מאה אחוז סלואו-פוד.
שרימפס ואפונים

סניף הוד השרון נמצא בפינה קצת מוזרה, מנותקת מהרחוב המפוייח והמוכער למדי, התיישבנו בחוץ ובמבט מהיר הזמנו 2 פיצות - פיצת ירקנים שמוגדרת כפיצה על בסיס רוטב עגבניות ומוצרלה  עם כמויות של ירקות קלויים וטריים ופיצה לבנה עם שרימפס, אפונים, פטה, צילי ואורגנו טרי, דיאט קולה ובקבוק מים ואנחנו מוכנים.

פיצת ירקנים 

עשר דקות ועל שולחננו נחתו הפיצות,  יפות, מגרות, אביביות ועמוסות בכל טוב ואנחנו מתחילם בבליסה המהירה.
בפיצת הירקנים כמות גדולה של פלפל קלוי, קישואים, פטריות, חתיכות עסיסיות של שום אפוי מתוק  וזיתים שמעניקים מליחות למתיקות של הירקות, פיזור של מעט תבלין צילי וכל ביס מלווה באנחות הנאה, הקצה מעט שרוף והבצק מחזיק יפה למעט חלק קטן במרכז הפיצה שפשוט לא מצליח לתמוך במשקל התוספות וקורס.

לא כל יום שוק

הפיצה שלי, לבנה ויפה, פרחי שרימפס מתוקים מנסים להתרומם מעל שכבת הגבינה , גולות ירוקות של אפונים וגזירי בצל ירוק שעם הצ'ילי נותן מעט חריפות, מנה מתוקה מעט יותר עם הפתעות חריפות נעימות ששורפות את הלשון, הבעיה הילידה היא  גבעולי אורגנו טריים ועציים שמפריעים ללעוס ונזרקים הצידה בבוז....חמש דקות והשולחן מתרוקן.
שרימפס מנסה להציל את עצמו ממוצרלה רכה

ועכשיו הגענו לחלק הכי כיף של כל ארוחה- הקינוח, בהרבה מסעדות אני מרגיש שאני משלם הרבה כסף על קינוח סביר פה אני יודע שאני ישלם מעט על קינוח כביר, כוס גדולה גדולה עם 3 טעמים מיוחדים כרגיל- סברס מרענן, עוגת גבינה מפנקת והפתעת הערב פירות יער ועז, לידה עדינה וחמצמצה מעט על בסיס חלב עזים, הצבעים  מפתים, הטעם מושלם ובסוף אפילו שלולית לא נשארה.
עושה לי חשק לעוד ביקור

אז מה הי לנו- ירקנים אחת (45 ש"ח), שרימפס ואפונה אחת (49 ש"ח) כוס גדולה (19 ש"ח) ודיאט קולה אחד, סה"כ 135 ש"ח, לכל יום, לכל שעה, לכל אירוע.



תגובה 1:

  1. נכון באמת הפיצה הכי טובה בארץ והגלידה הכי אמיתית,
    פתרון מושלם לרעב ולחום יולי אוגוסט.
    יש להם גם סניף בנמל הישן ליד מונטאנה שהוא מקסים עם מזרקה.
    מושלם אם יש ילדים קטנים שיכולים להתרוצץ במזרקה.

    השבמחק