פיאנו פיאנו- הפסקה איטלקית בצהרי שישי + דידה לקינוח


לכל מסעדה יש ימים מתים ושעות שבהם נפש חייה לא פוקדת אותה, יש מסעדות שמנסות לשבור את חוקי המשחק בניסיון להביא סועדים בשעות הללו דווקא, זה יכול להיות מבצעים מיוחדים לימי ראשון בערב שמשום מה נחשבים במשך שנים כיום גרוע להגיע למסעדה וזה יכול להיות happy hour בשעות הערב המוקדמות על כל המשקאות כי לא למדנו מהבריטים שלשתות פיינט בירה אחרי העבודה זה הדרך הנכונה להירגע אחרי יום עמוס.

יום שישי בצהרים זה גם יום קשה, אנשים אחרי סידורים וקניות, מתכוננים לארוחות ערב משפחתיות הרבה פעמים מוותרים על ארוחת צהרים, אבל אני רואה ביום שישי בדיוק ההפך- הזדמנות לארוחה לא כבדה מדי, כי אין כוח להתעסק במטבח להכין עוד ארוחה, אני רוצה לצאת לאכול מנה קלילה ומנחמת שתכין אתי לסוף שבוע והעיקר שתהייה מהירה ולא תכביד על הכיס. בגלל זה הפעם החלטנו על פיאנו פיאנו, מסעדה איטלקית שאנחנו פוקדים לא מעט במתחם G בכפר סבא, המקום התחבב עלינו מהרגע הראשון שהוא נפתח לפני כשנתיים בגלל שילוב בין  פיצות ופסטות איכותיים ומחירים נוחים לכיס, מקום שאתה יכול לצאת בו בנזק של מאה שקל על 2 מנות עיקריות  ושתייה אבל לאכול אוכל איכותי וטעים.

הפעם המאורע היה קופון מדף הפייסבוק שלהם שהציע 1+1 על המנות העיקריות בשישי בצהרים, הגענו בשעה חמה מתי שמכוניות פקקו את כל מגרשי החנייה באזור, עברנו על פני הסניף של זוזוברה שעומד להיפתח בימים הקרובים ואנחנו נפקוד בקרוב ונכנסו למסעדה שהייתה די ריקה, התיישבנו וקיבלנו במהירות תפריטים והתארגנו להזמנה- בשבילה פיצה קולו פואגו (38 ₪) ובשבילי פיצה רומנה מתפריט הקיץ (44 ₪)  ופוקצ'ה שתגיע  למלא את הקיבה בינתיים (12 ₪)

המנות הגיעו מהר- הפוקצ'ה ארוכה ורכה, שחומה , זרועה במלח גס, בצד צלוחית עם ממרח דלעת מתקתק וממכר וצלוחית עם שמן זית ובאלסמי, הפוקאצ'ה יצאה לוהטת מהתנור ונעלמה בשניות.

הפיצה קולו פואגו הגיעה מהר- בצק דק מאוד, פרמזן טעים מעל, בצד יש תערובת תבלינים לפזר מעל, ביס ראשון הפיצה טעימה ומתקתקה מעט ואז מתפשט בפה טעם של חריפות מעוררת ממחית צ'ילי ממזרית, הגבינה נמסה בפה ומאזנת את החריפות ובסך הכול פיצה איכותית וחריפה שעושה נעים.

הפיצה השנייה הגיעה דקה לאחר מכן- פיצה רומנה, הבצק מעט יותר עבה אבל עדיין דק יחסית ומתקתק שהחזיק יפה חתיכות קטנות של ארטישוק, גילופים עבים של פרמז'ן איכותי, עלי ארוגולה חרפרפים  וטבעות בצל סגול כבוש קלות ומתקתק, בכל משולש סידרתי כמויות שוות של ארוגולה ופרמז'ן וקיבלתי חגיגה של עושר, פיצה מרעננת וקלילה לשישי לוהט.

יום שישי בצהרים, המנות חוסלו במהירות, החשבון יצא כ-70 ₪ כולל קולה אחת, ארוחה טובה, מהירה, לא מרגשת אבל התמורה למחיר מדהימה, מומלץ בכל הזדמנות שמתחשק אוכל איטלקי איכותי –מה הציון? 7.5 במדד הדוקטור.

ומה לקינוח? עצרנו בדידה, גלידריה הממוקמת גם כן במתחם G, קיבלנו שובר של 3 כדורים ב-12 ₪, הבחירה קשה אבל החלטנו על שטרודל תפוחים- מתוק, עמוס תוספות של תפוחי עץ וצימוקים, בנופי פאי שבאמת הזכיר את המנות בהודו ויוגורט דובדבן שהיה מתוק מדי, בסך הכול השקעה טובה וסיום מתוק לשישי לוהט.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה