זוזוברה- בר אטריות כמו שצריך בכפר סבא


אחרי שבועות ארוכים בו התבונן בנו הילד האסייתי  המעוצבן כל פעם שנסענו במתחם נפתחה סוף סוף זוזוברה במתחם G בכפר סבא , כפר סבא והוד השרון הופכות להיות למרכז קולינרי שמושך רשתות ומסעודת מוכרות וגם מסעדות חדשות שמתחילות את דרכם בפריפריה בתקווה לפרוץ ממנה לשאר הארץ.

זה היה יום שבת בצהרים, אחרי הים הייתי חייב לאכול ומהר, וזוזוברה אהובה עלי בשל העובדה שלא צריכים לחכות אלא מקבלים במהירות מנות מקוריות, טעימות ובעיקר מרעננות, מעטים הפעמים שנפלתי על מנה לא מוצלחת שם לכן הציפיות היו בשמיים, גם בכפר סבא הישיבה היא על שולחנות ארוכים ומשותפים ומהר מאוד צבא של מלצרים הקיף אותנו והציע המלצות על מנות, הסברים מפורטים על כל מרכיב והצעות להזמין שייק להתחלה- הלכנו על שייק של חלב קוקוס עם דבש דקלים שהתגלה כמרענן במיוחד עם טעם ייחודי והחלטנו שאנחנו רוצים חריף והרבה, עשינו הזמנה והמנות נחתו עד מהרה על השולחן.

אני הזמנתי סינגפור נודלס (59 ₪) המנה הוגדרה  כחריפה והגיעה בצורה של אטריות כתומות במרקם מושלם , מעט קשיחות ומאוד דביקות, עם חתיכות שחומות של חזה ברווז ברוטב שמנוני ומתקתק, שילוב החריף והמתוק היה מושלם, המקלות חיפשו אחרי חתיכות בשר עסיסי שנעלמו חיש מהר, תמיד המנות האסייתיות נראות קטנות במבט ראשון אבל המנה הייתה גדולה, משביעה ומחממת את הלב.

היא ביקשה מנה חריפה במיוחד-אננס יאץ' (65 ₪) היא מוגדרת כחריפה + אבל מכיוון שביקשנו יותר חירף הוספו לה 2 פלפלי צי'לי אכזריים שקישטו באדום את מנה שכללה חזה ברווז ביחד עם צי'לי  משוחר ואננס שהיה חרוך ונתן ליווי מתקתק למנה שכללה גם רוטב מעט חמצמץ, המנה הוגשה עם אורז אבל הייתה טעימה גם בפני עצמה וחריפה ברמות שדרשה אכילה של כף מהמנה וישר השכחת החריפות באורז לבן – בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, ללא תוספת החריפות המנה הייתה  חריפה ברמה נורמאלית- אנחנו אוהבים ללכת עד הסוף.

הקינוח גם הגיע- רצינו שוקולד, בחרנו מנה של מוס שוקולד מריר עם כדור גלידת קוקוס ובננה מקורמלת בצד- לא היו תלונות, מנה יפה, שוקולד איכותי, עשיר, סותם ורידים, הגלידה ציננה את הלשון והבננה סיפקה מרקם נוסף ונעים.

יצאנו עם חשבון של 190 ₪, המקום נעים, השירות מקצועי ומהיר, האוכל כרגיל משובח ומגלה טעמים חדשים, מקום שהיה חסר לי מאוד באזור כפר סבא- מסעדה אסייתית איכותית, זולה ומהירה, מקום יציב שתמיד תשמח לחזור אליו, הציון- 8 בסולם הדוקטור.





2 תגובות:

  1. 190 יקר
    תבדוק במאי פלייס בהרצליה

    השבמחק
  2. היינו בשבוע שעבר, שירות מ-ציק! אני אכלתי בנגקוק היט(אם אני זוכרת נכון) וגיוזה.הבנגקוק היתה מעולה ולא ממש חריפה(למרות שסומנה ככזו) הגיוזה? ממש לא, של הג'ירף הרבה יותר טעימה.
    היה נחמד אבל כמו שכתבתי, השירות היה ממש מציק.

    השבמחק